helgen

I fredags var det igentligen inte tänkt att bli någon utgång men eftersom linda som jag igentligen skulle va med kom på att hon skulle till helena och fira henne i sundsvall och maria ville gå ut, så blev det så endå, först ut till äbro där det var lite folk, sen åkte vi in till stan och vart en sväng på krogen, jag vart trött vid 1 och gick hem.
 
Lördag: Jag och linda skulle endå skjussa hennes mamma och ronnie till sundsvall på 50 års fest så vi tänkte att det skulle vara nice att se madagaskar på bio, första gången jag såg en film i 3D, den var sjukt bra och jag skulle lätt kunna se den igen, haha. sen hade vi fullt upp hela kvällen 
 
Vaknade imorse och upptäckte att jag inte börjar skolan imorgon utan på tisdag, såå skönt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0